dinsdag 4 december 2012

Muzische kijkwijzer en kapstokken.

Het is en blijft een zeer moeilijke materie annex vraag. Is mijn lesje wel muzisch genoeg ?
Ik kan en mag daar geen éénduidig antwoord op geven.  Met behulp van de muzische kijkwijzer van Ines Vandoorne zou daar wel één en ander in moeten verduidelijkt worden.
De afgelopen weken vroegen enkele collegae me of ik daar nog meer duiding kon rond geven. Dat geef ik zeker graag, maar het al voor mezelf niet altijd even makkelijk om die kijkwijzer in te vullen.

Ik zou daarom opnieuw graag 2 documenten in PDF formaat ( auteur Ines Vandoorne, whoelse ? ) voorstellen aan jullie. Als hulpmiddel.  Om tot een rijkere vollere muzische les te komen.

Moet je die invullen ? Nee.
Mag je die invullen ? Ja.
Ik snap iets niet zo goed .. Haha, dan verwijs ik graag naar de andere bijlage 'Muzische kapstokken'. Daar krijg je nog eens extra info die zeer laagdrempelig en vooral bruikbaar is..

Dus... klik hier voor de muzische kijkwijzer ...

Klik hier voor de bijlage muzische kapstokken...

Succes !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten